Reklama

Uservoice dla Web Apps

  • Darmowa

  • Po Polski
  • V varies-with-device
  • 4.7

    (0)
  • Status bezpieczeństwa

Recenzja Softonic

Otrzymaj opinie na temat produktu i zdobądź z nich wgląd.

Uservoice to narzędzie, które umożliwia uzyskanie opinii na temat Twoich produktów, dzięki czemu możesz wykorzystać generowane przez nie informacje do poprawy swoich produktów i usług. Narzędzie wykorzystuje widżety, portale internetowe i funkcje użytkowników mobilnych, aby pobierać informacje od użytkowników Twojego produktu. Kluczem do sukcesu w korzystaniu z tego narzędzia jest aktywne zachęcanie użytkowników do korzystania z narzędzi, które Uservoice udostępnia. Jeśli to zrobisz, to narzędzie to może pomóc Ci poprawić Twoje przyszłe produkty i usługi.

Wykorzystanie jedynych ważnych informacji

Media społecznościowe i opinie online pozwalają firmom zobaczyć, czego ludzie nie lubią, ale wiedza o tym, czego ludzie nie lubią, to tylko mała część tego, co czyni produkt wspaniałym. Musisz wiedzieć, co ludzie lubią bardziej niż to, czego nie lubią. Na przykład Quentin Tarantino stworzył niektóre z najbardziej oryginalnych filmów na świecie, ale ma legiony ludzi, którzy nienawidzą jego filmów. Gdyby tylko słuchał swoich krytyków, Kill Bill wyglądałby bardziej jak Toy Story. Narzędzie Uservoice pozwala na pozyskiwanie pozytywnych informacji o twoich produktach i usługach, co zawsze jest bardzo trudne, ponieważ ludzie nie mają tendencji do udzielania pozytywnych opinii, ponieważ nie mają motywacji do tego. Większość ludzi jest skłonna do udzielania opinii tylko wtedy, gdy są niezadowoleni, ponieważ czują się oszukani.

Kolekcja za pośrednictwem portalu, widgetu, mobilnego i bocznego paska współtwórcy

Istnieją cztery sposoby, w jakie Uservoice zbiera informacje. Pomaga Ci zachęcać ludzi do zostawiania opinii, co jest więcej niż wiele innych narzędzi. Większość innych narzędzi daje Ci Twoją reputację online, dodając metryki z witryn recenzujących, ale to nie jest sposób działania tego produktu. Oferuje Ci cztery narzędzia, które możesz umieścić przed swoimi klientami, zachęcając ich do pomocy w poprawie Twoich produktów lub usług.

Zalety

  • To nie mierzy za pomocą metryk internetowych, jak wiele innych robi.
  • Ułatwia klientom udzielanie opinii.

Wady

  • Bezużyteczne, jeśli nie zachęcasz aktywnie klientów do udziału.
  • Staje się kosztowne w dłuższej perspektywie czasowej.

Program jest dostępny w innych językach


Uservoice dla Web Apps

  • Darmowa

  • Po Polski
  • V varies-with-device
  • 4.7

    (0)
  • Status bezpieczeństwa


Opinie użytkowników o Uservoice

Czy próbowałeś Uservoice? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!


Reklama

Przeglądaj aplikacje

Reklama

Reklama

Przepisy dotyczące korzystania z tego oprogramowania różnią się w zależności od kraju. Nie zachęcamy do korzystania z tego programu ani nie akceptujemy go, jeśli narusza on prawo.